Search This Blog

Wednesday, August 11, 2010

صهیونیست‌ها , تطمیع اصولگرایان و سبز‌ها



اسلمو علیکم یا روه الله ال خدای معظم امام خامنه‌ای و جعلنا انهنو مین فاکرهما ، و لقد خلقنا محمودن فا فهمتننا قرتأنا ترملونیا وال اخرت . و شیطان اعوذ به ربی مین ال محموده و تهمیقها .

بسمل لله اعراب عظیم

موضوع خطبه : دشمن در ماه رمضان

ساندیس صهیونیستی رّد بول را در تصویر مشاهده می‌کنید . که برای منحرف کردن نیروهای ذوب شده در تنور منزل ولیت سخته شده . این ساندیس که به "نوشابه انرژی زا در قوطی حلبی" معروف است . میتواند ایمان سه بسیجی‌ را کند کند . این ساندیس به تنهائی‌ ۳ بسیجی‌ را باهم گلاویز کرده و یک فاطمه کماندو را ۲ ساعت بعد زمین گیر می‌کند . این عملکرد پیچیده تنها از صهیونیست‌های احمق برمیاید . همچنین صهیونیست که به پخش موسیقی یهودی در کابالاه عرفان گمراه یهودیان صهیونیست ضالین مشغول است دستبند سبز به دست دارد که بیعت او را با موسوی و بیشتر بیعت موسوی را با او نشان میدهد . یعنی‌ موسوی و هر کسی‌ که دست بند سبز میزند محارب و صهیونیست است و وظیفه ساندیس خوران ذوب شده در عن ولایت است که سه نخطه .

ذوب شده گان و ساندیس خوران از فردا ساندیس رّد بول را مثل محصولات نستله تحریم کنید و فقط از سر کوچه محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ملا ت ایران گوشت ارزان کیلو ۴۵ ۰۰۰۰ ریال تهیه کنید . ببینی‌ د صهیونیسم در یک قدمی‌ شکست قرار دارد و آنها از شدت سوختن ماتحتشان به هوا میپرند و آب هم نیست که دره ماتحتشان بریزند .

آنها همچنین با توافق بر سر کم کردن صدای اذان در مناطق مرزی با دولت مظلوم فلسطین خواستند که صدای سوزش ماتحتشان خود را به گوش ما برسانند که ما اگر گوش داشتیم صدای ملت خودمان را پارسال در صندوق‌ها خوانده بودیم .
والسّلام و علیکم و رحمت الله و برکاتو ه .

No comments:

Post a Comment